Kursi, semināri

16.03.10

Madonas Valsts ģimnāzija aicina pārnovadu skolu pedagogus piedalīties, sadarboties un kopā mācīties metodiskajās dienās, pedagogu tālākizglītības kursos un semināros.

    2019. gada 24. oktobrī “Skolotāja prasmes mācīšanās vadīšanai” (Gunta Lapsa, Regīna Makovska)
    2019. gada 23. oktobrī “Skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšana, iesaistoties zinātniskās pētniecības darbībā” (Solita Medene, Kristīne Lukaševica)
    2019. gada 22. augustā “Komunikācijas kompetence” (SIA AK Konsultāciju Birojs)
    2019. gada 21. augustā “Sociālās un pilsoniskās kompetences mācību un audzināšanas darbā” (Marita kazakeviča, Emerita Beļauniece)
    2018. gada 27. decembrī “Kā būt saskaņā ar sevi” (Dace Straume)
  • 2018. gada 30. novembrī “Vērtēt, lai mācītu! Formatīvā vērtēšana un tehnoloģiju iespējas efektīvā mācību procesa organizēšanā un atgriezeniskās saites sniegšanā” (SIA Lielvārds)
  • 2018. gada 28. novembrī “Skolotāja loma skolēna pašvērtējuma stiprināšanā, izmantojot karjeras attīstības atbalsta metodikas” (Daiga Udrase, VIAA)
  • 2018. gada 7. novembrī “Skolēnu zinātniskās pētniecības darbu vadīšanas un vērtēšanas vadlīnijas” (Anžela Jurāne Brēmane Vidzemes augstskola)
  • 2018. gada 2.,3.novembrī “STEAM- instruments kompetenču pieejas īstenošanai” (Kristīne Liepiņa, Līga Krūmiņa)
  • 2018. gada 26. oktobrī “Atgriezeniskās saites sniegšana un izmantošana mācību stundās” (Laura Pintere)
  • 2018. gada 26. oktobrī “Mācību stundu vērošana un atgriezeniskā saite skolotāju profesionālajai pilnveidei” (Oskars Kaulēns)
  • 2018. gada 25. oktobrī “Pozitīvās saskarsmes nozīme mācību un audzināšanas darbā” (Līvija Tomiņa)
  • 2018. gada 24. oktobrī “Dziļā mācīšanās matemātikā” (Anita Vabule, Aiva Igaune)
  • 2018. gada 27. augustā “Darbs ar vecākiem. Pedagogu un vecāku sadarbības programma “Audzināsim un augsim kopā”" (Ilga Kušnere)
  • 2018. gada 14.,15. martā “Pilsoniskās audzināšanas un pilsoniskās līdzdalības sekmēšana mācību un audzināšanas darbā” (Kristīne Lukaševica, Ligita Irbe)
  • 2018.gada 19.janvārī “Pētniecisko darbu izstrāde socioloģijā” (Mareks Niklass)
  • 2017. gada 28.decembrī “Skolēnu patstāvīga mācīšanās: metodes un paņēmieni efektīva mācību procesa īstenošanai stundās” (Oskars Kaulēns)
  • 2017. gada 1.decembrī “Pašizziņas un pašvadības prasmes kompetenču pieejas ieviešanai, strādājot skolotāju komandā” (Iveta Dziedātāja)
  • 2017. gada 3.novembrī “Starpdisciplinārās mācības aktuālo kompetenču veicināšanai” (Karine Oganisjana)
  • 2017. gada 26.oktobrī “Vērtēšana kā mācīšanās process” (Solita Medene, Līga Ragaine)
  • 2017. gada 25.oktobrī “Radošums mācību procesā” (Aija Šmeisa)
  • 2017. gada 24.oktobrī “Sociālās un pilsoniskās kompetences mācību un audzināšanas darbā” (Marita Kazakeviča, Emerita Beļauniece)
  • 2017.gada 25.augustā “Uz kompetencēm balstīta mācību stunda. Iespējas un izaicinājumi” (Gunta Lapsa, Regīna Makovska)
  • 2017.gada 25.augustā “Kvalitatīvas pedagoģijas principi” (Daiga Zaķe, Sandra Kraukle)
  • 2017.gada 23.augustā “Pozitīvas un daudzpusīgas sadarbības vides pilnveidošana skolā” (Signe Berga, Indra Jurika, Žaneta Flaksa)
  • 2017.gada 23.augustā “Personiskās kompetences veidošanās mācību un audzināšanas procesā skolā” (Lora Priedola)
  • 2017.gada 21./22.augusts “Kā atpazīt un strādāt ar apdāvinātiem bērniem” (Sandra Kraukle, Sarmīte Joma, Kristīne Liepiņa)
  • 2017.gada 15.martā “Atbalsts pedagogiem kompetenču apguvē” (Ilga Kušnere)
  • 2017.gada 15.februārī “Radošās pārvērtības sevī” (Inese Zlaugotne)
  • 2016.gada 30.novembrī “Karjeras izvēles galvenie pamatprincipi(Inta Lemešonoka, RPIVA)
  • 2016.gada 27.oktobrī “Tikumiskās audzināšanas īstenošana pamatizglītības 1.-9.klasēs” (Latvijas Pašvaldību mācību centrs)
  • 2016.gada 25.oktobrī “Bērnu tiesību aizsardzība. profesionālās kvalifikācijas pilnveides programma” (Latvijas Pašvaldību mācību centrs)
  • 2015.gada 29.oktobrī “Pašregulācijas prasmes skolotājiem lēmumu, labsajūtas un veselības uzlabošanai” (Maira Dzene, Ivars Ikstens)
  • 2015.gada 22.maijā “Attiecību didaktika un kvalitatīva mācību stunda(Dr.paed. Anita Skalberga)
  • 2014.gada 30.oktobrī “Motivācija un iedvesma” (Inese Prisjolkova)
  • 2014.gada 29.oktobrī “Par veiksmīgu pēctecības principu ievērošanu dabaszinību mācību priekšmetos, pārejot no pamatizglītības posma uz vidējās izglītības apguvi ģimnāzijā” (Pieredzes apmaiņa)
  • 2014.gada 28.oktobrī “Ievads eTwinning” (Ingūna Lipska)
  • 2014.gada 21. martā “Praktiski vingrinājumi skolēnu izziņas procesu attīstībai mācību stundās” (Dace Lapiņa)
  • 2013.gada 28.oktobrī “Runas prasmes saziņā” (Ligita Smildziņa)
  • 2013.gada 22.martā “Emocionālā intelekta un paškontroles nozīme skolotāja darbā” (Linda Hofmane)
  • 2012.gada 31.oktobrī “Skaņas terapija un tās daudzveidīgās izmantošanas iespējas” (Ilze Bulate)
  • 2012.gada 13.martā “21.gadsimta prasmes- skolotājiem un skolēniem” (S.Lāce)
  • 2011.gada 25.oktobrī “21.gadsimta skolotāja tēls” (K.Beinaroviča)
  • 2011.gada 27.septembrī “Skolas mācību procesa modernizācija, izmantojot portālu Uzdevumi.lv”
  • 2011.gada 3.maijā “Izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšana” (A.Nikolaisone)
  • 2010.gada 27.oktobrī „Kā enerģētiski pasargāt sevi no stresa, kā atbrīvoties no saspringuma, noguruma” (A.Gailīte)
  • 2010.gada 6.maijā „Mācīšanās prasmes – pamats mūžizglītības motivācijai” (K.Bikše)
  • 2009.gada 28.oktobrī „Skolēnu domāšanas prasmju attīstīšana” (A.Pastore)
  • 2009.gada 7.aprīlī „Skolēnu pētniecisko darbu vadītāju kompetenču pilnveide pamatizglītībā” (dr.paed. S.Ozoliņa, mg.sc.soc. K.Lukaševica).
  • 2008.gada 28.novembrī „Vērtībaudzināšana mainīgajā sabiedrībā” (mag.paed. S.Marsone).
  • 2008.gada 28.martā „Skolēnu attieksmes pret mācībām pilnveidošanās skolas un ģimenes sadarbībā” (dr.habil.paed. A.Špona).
  • 2007.gada 25.oktobrī „Skolēnu, skolotāju un vecāku līdzatbildība mācību un audzināšanas procesā” ( A.Pastore).
  • 2007.gada 16.martā „Darba iespējas mūsdienu sabiedrībā, ienākumu gūšanas veidi” (A.Pastore).
  • 2006.gada 1.decembrī seminārs „Skolas loma skolēnu karjeras izvēlē” (NVA Madonas filiāles vadītāja L.Kraukle, PKIVA Madonas kabineta konsultante G.Dreimane) un lekcija „Izvēles nozīme savu mērķu īstenošanā” (mag.psych. I.Freivalde).
  • 2006.gada 16.februārī „Sakārtots skolotājs dialogā ar sevi un skolēniem” (lektore dr.psych.G.Svence).
  • 2005.gada 2.decembrī „Atbalsts skolēnam mācību procesā” (mag.paed. V.Vaivade).
  • „Skolēnu radošo spēju, pašizpausmes iespēju attīstība mācību un audzināšanas procesā” (pieredzē dalās MVĢ skolotāji).
  • 2004.gada 10.novembrī Lekcija „Kāpēc skolēniem rodas grūtības mainot skolu un kā to novērst” (mag.psych. I.Freivalde) un atklātā pedagoģiskās padomes sēde „Par 7.un 10.klašu skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu diagnosticēšanu un skolēnu adaptācijas grūtībām”.
  • 2004.gada 30.aprīlī Lekcija „Aktualitātes mācīšanas un mācīšanās procesa organizācijā un vadībā” (dr.paed. A.Petere) un atklātā pedagoģiskās padomes sēde „Mācīšanās procesa kvalitāte 11.klasēs”.
  • 2003.gada 7.novembrī Lekcija par vecumposma īpatnībām, adaptācijas grūtībām (psiholoģe M.Broka) un atklātā pedagoģiskās padomes sēde „10.klašu skolēnu mācību sasniegumu analīze”.